HTML

light:blogger

Mi van abban a félliteres üdítőben, amelyik mindössze egy kalóriát tartalmaz, és mitől van olyan hatással rám, hogy szinte mindig kívánom? Ez ugyan egy "lájtos" blog, de azért megpróbálja meghaladni a Coca-Cola light kalóriatartalmát. A bejegyzések során ugyanis utána nézek hogyan készül és kik készítik az italt, miként reklámozzák és hogyan fogyasztják. Leírok mindent, ami erről az egy témáról és egy kalóriáról az eszembe jut. Egészségünkre!

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

Linkblog

Izgalmas pillanatok

2007.10.17. 09:17 Light Blogger

Eljött a várva várt nap, a Cosmo gála napja. Mit is vegyek fel? Hogyan sminkeljem magam? Ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztatnak ma délután.

Hál’ Istennek nem híztam ki azt a gyönyörű fekete-ezüst színű estélyi ruhámat, csak stólát kell hozzá szereznem. Kölcsönkérem a barátnőmtől, ő úgyis pirosban jön. Persze neki még le kellett szaladni a konditerembe, nem is értem, hogy mikor lesz ideje készülődni. Az igazság az, hogy én igazán szexi szeretnék lenni az év eseményén. Oda is figyelek a vonalaimra, ezért is iszom a cukormentes Coke light-ot, amivel most a készülődés izgalmas perceiben is felfrissítem magam. Még szerencse, hogy tegnap elintéztem a fodrászt, hogy mára már „csak” az öltözködés és a sminkelés édes terhei maradjanak. Úgyis mindig kifutok az időből. A fodrásznál egy kedves emlék jutott eszembe. Legutóbb, mikor ott jártam, Coke light-ot kaptam kóstolóba. Tényleg nagyon finom volt. És milyen jól esett a nagy melegben… Az ábrándozás miatt megint nem marad elég időm, hogy igazán trendin nézzek ki, mert a végén össze kell majd csapnom a sminkelést. Abba is hagyom a múltidézést. Nem vagyok még olyan öreg, hogy itt nosztalgiázzak. Pont annyi idős vagyok, mint kedvenc üdítőitalom, vagy épp E.T., a kedves földönkívüli. 25 éves. Már?!…

Na, jöjjön a sminkelés, mert sosem készülök el! A bőrömet is egészen rendben találom. A hidratációra is odafigyelek. Apropó, azt tudtad, hogy a Coke light 98%-ban vizet tartalmaz? Lehet, hogy ennek is köszönhető, hogy most nem kell túl sok alapozót használnom, hogy eltűntessem a bőrhibáimat? A füstös szem jól megy a ruhámhoz. Igen, ez lesz a nyerő!

Annyira kíváncsi vagyok, milyen lesz az este. Vajon lesz tombola is? Ha lehet számot választani, tutira az 1-est választom, az a szerencseszámom. Remélem, nyerő lesz a szám is, meg én is.  A kedvenc üdítőm is ezt a számot sugallja: 1 kalória. Szóval ez a szám tényleg tuti nyerő, nekem elhiheted.

És vajon ki lesz a legjobbak közt is a legjobb? Hamarosan minden kiderül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://light.blog.hu/api/trackback/id/tr41219956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása